Мова :
SWEWE Член :Ввійти |Реєстрація
Пошук
Енциклопедія співтовариство |Енциклопедія відповіді |Відправити запитання |Словник знань |Завантажити знання
Попередній 1 Наступний Вибір сторінок

Вартість за дію

Вартість за дію (Cost Per Action)

Яка вартість за дію

Вартість за дію називається для кожної дії рекламодавці платять витрати. Також відомий як платного вартості. Визначається як фактичний ефект реклами, тобто реагувати на запитальників або зарядки порядку, але не обмежуючись рекламою. Вартість за дію, що, відповідно до зарядки кожна дія відвідувача, прийняте проти онлайн-моделі реклама ціноутворення. Для дії користувача є спеціальні визначення, у тому числі формування угоди, щоб отримати зареєструвалися, або клацанням по інтернет-рекламі і так далі. Дія Ця так звана «акція» може включати в себе багато дій також купити продукти, але тепер поставити це один з виклику "CPS реклами (Cost Per продажів за рахунок продажу продукту)." Реєстрація, повідомлень і т.д. Це все дії, існують окремі на цю званої «CPL реклами (вартість за Per Ведучий на провідне число)." Але в цілому, ми часто говоримо про те, що ВМС може бути зрозуміла як зареєстрованого користувача, завантаження і установку.CPA реклама розраховується

Формула: CPA = Загальна вартість / кількість перетворень, таких як рекламодавців поставити певний період часу продукт онлайн плата реклама становить $ 6000, який зараз на рекламні враження для 600000, 60000 кліків, число перетворення 1200 . Таким чином, вартість тисячі людей враження, що реклама в Інтернеті: CPM = 6000/600000 * 1000 = 10 美元 мережевого ціни за клік: ціна за клік = 6000/60000 = 0,1 美元 цієї мережі рекламної вартості за дію: CPA = 6000 USD / 1200 = 5 CPM в даний час найбільш широко використовується, але і простий у використанні показників. Рекламодавці поставити вартість інтернет-реклами є певне число, і показів надається безпосередньо провайдеру або ПМС, тому ціна за тисячу показів можна легко вирахувати.

Переваги та недоліки CPA реклами

CPA з точки зору ціноутворення на сайті є певний ризик, але в разі успіху реклами свого доходу, ніж ціна за тисячу показів реклами ціноутворення набагато більше. Щоб уникнути витрат на рекламу ризик рекламодавця, тільки тоді, коли користувачі Інтернету натисніть на банерну рекламу, посилаються оголошення на головній сторінці, витрати тільки заплатив за клік реклама сайту.

Але CPA модель з повним урахуванням інтересів рекламодавців, ігноруючи при цьому інтереси власників веб-сайтів, було все більше і більше сайтів власники чинити опір. Власники сайтів, як правило, неохоче приймають непопулярні преміум рекламне місце на інвестиційні продукти CPA оголошення, тому що користувачі будуть викликати поведінку споживачів або інше подальшу поведінку (наприклад, зареєстрованих акаунтів і інших актів) клацанні оголошення, вирішальним фактором є не найбільший сайт ЗМІ, і що сама багато факторів (таких, як ступінь заклопотаності і цінові переваги, ступінь корпоративної репутації продукту і т.д.), а також поточних користувачів онлайн умов приймання споживачем та інших факторів продукт. Все більше і більше веб-медіа після режимі практики відмовилися CPA, CPA рекламні збори важко знайти відповідний носій. Таким чином, CPA рекламна модель для рекламодавців є безризиковою, але сайт не дуже популярний в Господі.


Попередній 1 Наступний Вибір сторінок
Користувач Огляд
Немає коментарів
Я хочу коментувати [Відвідувач (44.210.*.*) | Ввійти ]

Мова :
| Перевірте код :


Пошук

版权申明 | 隐私权政策 | Авторське право @2018 Всесвітній енциклопедичні знання